2012/01/08

あけましておめでとうございます A Happy New Year

2012年がスタートしました。
昨年は色々とチャレンジしたり、変化の年でした。
大変な事もあったけど、いつもたくさんの人に助けられたりしてきました。
いつでも感謝の気持ちを忘れずに、謙虚な気持ちを持って今年も進んでまいります。
守りながら突進してく感じで。。難しいかな。でも守ってるだけだと進めないしな。
とりあえず、自分に残された時間、出来る事からコツコツと、頑張ります。
2012年が、皆様にとっても笑いと実りにあふれる年になりますように!

A Happy New Year
The new year has just begun.  
I hope this year will be full of smile for everyone, too :D 

I have had a challenging year last year, yet, I met many wonderful people who gave me hands and opportunities.   
This year, I would like to make it as challenging as last year and make some progress.  
I try not to forget to appreciate others and keep going forward as much as I can.  

Reiko 

  

No comments:

Post a Comment