2011/10/22

Autumn Display @ Cafe FUU 2011

作品展示等でお世話になっている茗荷谷のカフェ、Cafe FUUさんの店内ディスプレイを秋に変えました。 
The new Autumn display at Cafe FUU (Myogadani, Tokyo) is up.  




 Cafe Fuuさんでは今年の夏にお店を改装して、パティシェさんによるスイーツの種類を増やして、ケーキとかの生デザートのテイクアウトが出来るようになりました。
私はロールケーキをいただきました(写真取るの忘れたー)♪ 美味しかったですよ。
テイクアウトで、和栗のパンドケーキも買っちゃいました。明日食べるの楽しみ。
近くのインド大使館とか、お茶の水女子大とか、近くにいらっしゃる機会があれば、是非、立ち寄ってみてください。 
You can get the really tasty cakes at the cafe.   Now they have more selections of  many kinds of sweet cakes after their renovation this summer.  
I myself had a piece of pound cake with whipped cream.  It was so good.  I should have taken pictures, though.   
I also got a piece of chestnut cake :D  
Stop by for really good coffee and cake when you are around.  

No comments:

Post a Comment